Topobjecten van Stichting Transit Oost
De 186 bestaat uit één rijtuig van de 77 (ex BDk) en één rijtuig van de 87 (ABk).
Het stel is op 12 augustus 1981 als laatste van een serie van 26 stuks gerenoveerd op de baan gekomen.
In 1998 is het treinstel aangepast voor eenmansbediening op de lijn Almelo Mariënberg. Op 1 juni 2002 is het treinstel uit de dienst genomen en terzijde gesteld in Hengelo.
Het stel werd op zondag 17 november 2002 overgebracht van Hengelo naar Winterswijk:
In 2003 werd het stel gekeurd door het OnderhoudsBedrijf Zwolle
In 2004 werd het stel in het OnderhoudsBedrijf Zwolle opnieuw geschilderd en diverse reparaties uitgevoerd.
Op 30 januari 2005 werd het stel overgebracht van Zwolle naar Winterswijk.
Het treinstel staat bij het station Winterswijk, veilig opgesteld tussen hekken.
Het stel is op 12 augustus 1981 als laatste van een serie van 26 stuks gerenoveerd op de baan gekomen.
In 1998 is het treinstel aangepast voor eenmansbediening op de lijn Almelo Mariënberg. Op 1 juni 2002 is het treinstel uit de dienst genomen en terzijde gesteld in Hengelo.
Het stel werd op zondag 17 november 2002 overgebracht van Hengelo naar Winterswijk:
In 2003 werd het stel gekeurd door het OnderhoudsBedrijf Zwolle
In 2004 werd het stel in het OnderhoudsBedrijf Zwolle opnieuw geschilderd en diverse reparaties uitgevoerd.
Op 30 januari 2005 werd het stel overgebracht van Zwolle naar Winterswijk.
Het treinstel staat bij het station Winterswijk, veilig opgesteld tussen hekken.